Monday, February 7, 2011

cinta arjuna..muntah.

ni lagi geli dari yg sebelum ni ok. kali ni aku tak merapu2 dah sebab aku nak pegi mandi. kuman2 pun dah nyanyi2 sekali ngan bunyi latar gitar letrik matt bellamy lagu supermassive blackhole. sembahyang isyak dah tentu la belum lagi.
MySpace

sebenarnya kadang2 aku terpikir, kenapa lelaki berubah bila kita dah lama sayang2 + chenta mati kat dia? walaupun sebenarnya dia tak berubah pun, perasaan kita selalu cakap yang dia dah tak sayang kita lah. dah menyampah dengan kita lah. aku tau ramai lagi yg fikir benda yg sama. minah, tipah, leha, bedah semua pernah hadapi benda2 mcm ni. kalau tak, bukan tipah lah nama dia kan. so, lets cekidaut apa salah kau wahai perempuan.
MySpace

  1. Sebab waktu mula2 kapel, kau memahami. kau tak banyak kerenah sebab kau takut dia tak suka dengan perangai kau. tapi, sampai bila je kau nak control perangai sebenar kau kan.
  2. MySpace
  3. Dia suka tengok bola kau cakap dia kacak. sebab kan masa tu kau tak rasa lagi dia cancel dating sebab nak tengok chelsea lawan liverpool lepas chelsea beli torres, pastu chelsea kalah. GELAK.
  4. MySpace
  5. Dia main gitar kau cakap dia penuhi ciri lelaki idaman. sebab kau ingat hari2 dia nak buat 1 lagu utk kau.
  6. MySpace
  7. Dulu, kau tak kisah pun dia workaholic ke apa ke sebab kau yakin masa depan kau terjamin. padahal kau tak tau nanti kau jugak makan hati bila dia tak ada masa nak gayut2, mesej2 dengan kau 24 jam.
  8. MySpace
  9. Sebab waktu dia mula kenal kau, kau lemah lembut. sekarang kau kuat bebel macam pah bedah.
  10. MySpace
  11. Waktu mula kenal, kau tak lah ngada2 sgt nak jadi wartawan tak bergaji. sekarang semua benda dia buat kena repot kat kau sampai berapa lama dia sembelit dalam jamban pun kau nak amik tau.
  12. MySpace
  13. Waktu mula2 kenal dia kau hormat dia. sekarang tetiba kau jadi queen control. hidup dia tak ada privacy lansung.
  14. MySpace
  15. Mula2 kapel kau baik, kau cakap dengan siapa dia berkawan automatik orang tu pun kawan kau. tapi bila kau dah kapel dengan dia, semua kawan dia jadi musuh kau. kau tamak. kau ingat dia tu hak kau sorang.
  16. MySpace
  17. Mula2 kapel dengan kau, dia ingat kau faham yang kadang2 dia perlu masa dengan kawan2, tapi dah lama kapel dengan kau, kau asik nak berkepit dengan dia 24 jam.
  18. MySpace
  19. Kau cemburu tak bertempat, sampai dengan kekasih lama dia pun kau nak jeles padahal masa dia kapel dengan ex dia dulu kau tak kenal pun dengan dia lagi. lain lah kalau tetiba dia comolot dengan ex dia depan kau memang patut lah kau baling bom kat dia.
  20. MySpace
  21. Dulu kau tak kisah dia tidur sebelum kau tidur sebab kau faham dia letih, sekarang dia  WAJIB temankan kau sebelum tidur dan dia just boleh tidur lepas kau tidur. kalau tak, siap lah kau merajuk pastu muncung boleh buat sangkut hanger. macam tu ke kau cakap sayang?
  22. MySpace
  23. Mula2 kapel kau independent. sekarang dakwat pensel habis pun kau nak suruh boipren kau masukkan.
  24. Dulu kat mulut kau dia sorang je lah lelaki terbaik. lepas dah lama2 kapel kau puji laki tu kau puji laki ni kau tak pedulik perasaan dia lansung
  25. MySpace 
    ok2 jangan marah. aku tau bukan semua perempuan macam ni. ayat2 aku memang lah hiperbola sikit tapi lebih kurang mcm tu la hakikatnya. expectation perempuan pd lelaki waktu awl kebiasaannya sangat tinggi.  sebab tu bila dah jadi sebaliknya dia cepat marah. kalau ada siapa2 yg buat perangai mcm ni la kan, ubah la sikit. bukan takat boipren meluat, semua org pun meluat kau tau? dah sah2 kau salah, kau pegi nangis2 kat member kau  "kenapa boipren aku ni lain sgt skrg?". ini kesilapan perempuan pada pandangan aku. tapi siapa ckp lelaki lansung tak salah? nanti aku buat entry untuk bela kaum perempuan pulak. siaplah kau pulak wahai lelaki !

    sebelum wa kena baling bom baek wa blah!MySpace tata!


    poke : sebenarnya semua tu perangai aku T___T sob3.

    7 comments:

    M.a.s.u.r.i said...

    yeayyy...sy sokong...

    nak tambah lg 1..

    Dulu nak klua dgn dia, pakai cantek2, wangi2...tp lama2, klua serabai jer...siap ckp dlm hati(xpe, dia da jd milik aku)

    lg 1,
    Dulu, masa jumpa laki tue, badan cantek, jg fitness...tp lama2...alamak!! 2x ganda la...hehehe

    ape2 pun...jgn marah ya kwn2...yang baik jadikan tauladan...yang x baik jadikan sempadan

    Hayati Hamzah said...

    alamak bab berat bdn ni terasa lah. haha

    ✿....rossa alina....✿ said...

    wuwuwu..kadang2 kite xsedar pun yg semua tu kite buat..huhuhu..bila dah jadi mende2 mcm putus ke,gado ke,haaa baru sedar..kan?? ;p

    Hayati Hamzah said...

    ha betol. sy lah tu T__T

    bulan darling said...

    hahaahhahah nice entry.
    perempuan mmg tak pernah puas hahahaha

    bulan darling said...

    hahaahhahah nice entry.
    perempuan mmg tak pernah puas hahahaha

    Hayati Hamzah said...

    kutuk perempuan nmpk ;) tggu next entry ;)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...