Tuesday, May 3, 2011

kenapa lelaki kebanyakannya tak suka justin bieber?

kalau dengar member-member lelaki pakai ringtone justin bieber pasti mereka akan dibahan. kenapa eh? itu baru ringtone. kalau lelaki buat gambar justin bieber jadi wallpaper apa lah akan jadi? T__T?



kenapa majoriti lelaki tak suka justin bieber ??
sebab dia hot. aku jeles.
tak aci ah dia dapat selena gomez !!
sape cakap? haku fans justin bieber ah !
eee.. atok aku hensem lagi
sape justin bieber? raihan aku kenal ah !
geli oh.. wa bukan gay.
baek wa dengar zizan raja lawak nyanyi lagu babey babey uuuuu
wa tak boleh terima dia wat konsert 3D !












  

8 comments:

aryl said...

im a Belieber too~ hahaha

Anis Mohd said...

saya tak suka si JB . dan saya dah vote . hahahaa

kalau lelaki wat Jb sebagai walpaper , saya akan rasa dia hampir gay

nelly said...

hehe .kalau perempuan lak ?
hehehe

folo ^^

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

sape tu justin bieber...hoho...xkenal..:P~



Layari juga update terbaru

"Facebook Dilanda SPAM "Osama Shot Down Video"
Osama Laden Mati Dibunuh??? Korang Percaye???
Ke Tutti Frutti Seri Bangi

Izyan Masri said...

KIHKIH.TAKUT LAH NAK MASUK KAWASAN BELIEBER NI :D

Misz Jenny said...

sape justin bieber ni?

rabbani knal ah...haha
*oke, tipu

AFIIA said...

bukan ko pom nk tgok konsert 3D die kew ritu=))

Hayati Hamzah said...

aryl : wow ada jugak !
nisah : ahha sependapat !
defarhano : tu pun slh 1 ciri jeles.
yan : dis is belieber n we do what we want. (???)
jenny : oh same lah kt.
epa : kah kah sbb ko nak pegi aku nak la temankan :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...