Saturday, April 9, 2011

saya paling tak suka.........

haku paling tak suka, dan aku tau korang pun tak suka ;

  1. sidai baju, lipat baju betimbun. harap2 aku dianugerahkan lelaki yang gemar sidai baju dan lipat baju T___T 
  2. basuh baju pakai tangan, kalau satu dua tak apa, kalau sebakul aku simpan, tengok-tengok mesin basuh rosak memang nak kena maki dalam hati la jawabnya.
  3. bangun tidur awal pagi. semoga aku dikurniakan mak mertua yang tak kisah aku bangun tidur matahari dah terpacak. hamboi kau.....
  4. lelaki pakai seluar londeh-londeh tayang boxer, perempuan pakai baju londeh-londeh  tayang breast.
  5. bukan takat laki je londeh tayang boxer rupanya :(
  6. lecturer bagi quiz/assignment soalan susah-susah sampai wa terpaksa tiru T___T
  7. masuk-masuk lif, semua tingkat orang nak tekan. dah la aku duk paling atas T___T
  8. orang masuk tandas malam-malam slow-slow tak bunyi tapak kaki time aku tengah berus gigi. tekejut beruk aku.
  9. masuk-masuk jamban, bau hancing petai semua ada. bengong. 


8 comments:

Farid Ahmad said...

hahahahahaha saya setujuttt!!!

nub said...

harhar. lagi satu.. semut bantai ketip kaki tanpa izin. kahkah

LisArtic HoMell @ KuBench.Cornah said...

sy xsuke ble org gelak2 menggedik sb ad laki lalu kt depan

Hayati Hamzah said...

nub : bukan takat semut, lipas cicak ohh tak suka!

cornah : sabo2 lastik je pmpuan tu :))

Lya Dania said...

ahahaha..lwk la..num 2 n 4 tu sye pling ske.. ^.^

tomato said...

tak suka jugak !!!! :P

adik said...

no 1 : keje tu la menunggu anda di rumah :)
no 2 : peram baju je! :P
no 3 : beware la kepada sesape yg ingin mengambil anda menjadi menantu :P
no 4 : hahahaha..wa pon xsuka..xbleh blah gmbar tu..kakakaka :D
no 5 : oooooo..report2! :P
no 6 : bnde yg sme terjadi kpd wa :)
no 7 : anda pon selalu megnejutkn sy sewaktu kuar dr bilik air :|
no 8 : seb bek anda tak makan petai :D

Hayati Hamzah said...

lya : haha. tq
tomato : yeah.
dik : pnjg ko elaborate :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...