Thursday, April 7, 2011

miera liyana seksi tapi hebat.

sila baca tajuk dengan nada yang bukan sinis ya. korang kenal tak miera liyana? ala yang lagi fofuler dari usop wilcha tu. bukan takat lawan usop wilcha u ols, britney spears pun kalah hokey. okey tanpa memeningkan kepala semua pihak nah hamik ni tengok. ni bukan rekaan. sumber quick search yahoo.com.

sumber : www.yahoo.com
tahniah miera liyana. tak sia2 usaha miera liyana dalam 'industri seni' ni. kerana akhirnya beliau diiktiraf oleh yahoo.com dengan pengiktirafan 'carian tertinggi'. hey korang tak kenal ke miera liyana? takpe takpe i tak cakap u ols kolot ok (tapi apa lagi perkataan sesuai kalau bukan kolot?).  ok takpe la bia i tunjukkan. kepochi? owh pelapis abang nara haruslah kepoh macam saya.

miera liyana

lagi...miera liyana malam ABP

ni pun miera liyana lagi lagi lagi..


ni pun miera liyana versi hollywood a.k.a britney spears

saya ada kekeliruan identiti sikit sekarang ni tu sebab kejap saya kejap i kejap nak jadi cikgu kejap nak jadi inspektor aleza kejap nak jadi abangnara.

p/s : kredit gambar beautifulnara dan mr.google. 



6 comments:

nub said...

perhkk gila peymes

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

uiissshhhhh3....
buat malu penama miera liyana jaaa...

nAMe yaNG PaNjANg RosIaHaNiN ZahARi said...

wah seksi nya...lbh2 ag gmbr bju wrna gold tu...

ENCIK TIKUS said...

dia nie kalau tak mekap lagi lawoo

Hayati Hamzah said...

tah nye. tak seksi pun lawa :)

muas said...

miera liyana,.HOT!! tp xmanisla dipandang kalu pakai camtu,.=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...