Monday, March 21, 2011

jerit dalam library !

hey dunia !!! *jerit kuat-kuat*

dengar ni aku nak bagi tau aku kat library weh. AKU STUDY KAT LIBRARY ok.  repeat.... STUDY. kali ni aku bukan datang nak snap pictures kat library dah, bukan nak datang cuci mata tengok lelaki kacak, aku dah tobat. aku datang nak study. tapi tapiiii tapiiiii aku study 10 minit je. lepas tu Mr. PC panggil aku...

'mariiii....mariiiii wahai perempuan comel..'

sapa tahan weh dia panggil aku perempuan comel. aku terus lah datang kat Mr. PC pastu aku update blog. sbb kat bilik aku line macam semut patah sayap. kurang asam Mr. PC selalu goda aku.

walaupun dikelilingi dua pak arab ke pak pakistan ke aku pedulik apa. tapi pak arab belah kiri aku ni jeling2 macam nak marah je. sebab PC dia tu rosak. pastu agaknya dia tengok aku duk seronok update blog lagi la dia marah. nasib baik dia tak paham bahasa melayu, kalau tak mesti dia tau aku tengah kutuk dia ni. kahkahkah. nasib kau lah labu...

ah apa aku kisah. aku tunggu 20 minit tau baru dapat gomoi2 dengan Mr. PC ni. lagi sakit hati org sebelum aku ni download PES plak tadi. owh sabo je la. what goes around comes around kata justin timberlake. sekarang pak arab jadi mangsa. sorry lah..


contoh : dtg library semata2 snap pic.

aik dah blah pun pak arab ni. aku pun nak pegi kelas dah.

bye !

3 comments:

afifah said...

buat dunno je kat pak arab..ckp kat dia..sape dpt dulu..dia pnye la..ckp bm..then bg kat dia kamus..haha.

Qistina Filzah said...

study kat library suasane dier kurang memberangsangkn..kalo snap2 ok...mmg sesuaiiii sgt

Hayati Hamzah said...

pipah : hah takot bdn die besoo :-S

qistina : haha.woo geng!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...