Monday, July 4, 2011

semalam , di kelas memandu ....

maka tersebutlah kisah ....
semalam dalam kelas PRA-L moto iaitu selama 1 jam 30 minit ceramah .

" ai ? kamu pun ada dalam kelas ni ? bukan kamu ke saya nampak datang naik moto tadi ? "

" tak cikgu saya naik skuter je . "

tak ada respon lagi dan cikgu terus mulakan ceramah " pemanduan berhemat ialah bla bla bla ~ " . apa yang wa boleh tafsirkan cikgu ni gila lawak wa gelak sampai krem rahang gigi . bila semua orang dah tak gelak wa rasa macam nak gelak lagi lalu wa tahan-tahan sampai nangis-nangis . ha kan dah cakap wa memang cepat tacing .

dan setengah jam terakhir ,

" cara membonceng yang betul , pembonceng harus duduk rapat dengan penunggang sebab kalau penunggang brek mengejut , penunggang tak tertolak ke depan "





" weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee " riuh kedengaran suara dari budak lelaki .

" ni kome bawak awek , sayang rapat sikit sayang bahaya jauh-jauh . i sayang u tau tak anje  ... " sambil tarik-tarik tangan aweks suruh pelok .

" kalau bawak member , oi lu belakang-belakang sikit boleh tak banyak ruang lagi lu ni macam nak cabul wa je . erghh "



kalau wa bonceng moto adik wa , kami duduk rapat-rapat sebab dia demok tak muat ruang HA HA HA larikkkkkkk sebelum dia baca .


18 comments:

ekin alias said...

haha macam2~~

a little less conversation said...

klau tgk 2 awek naik moto sama..seat pembonceng tu kosong lg sbb penunggang ngn pembonceng leh plak duduk ngam2 je seat penunggang..haha

ismiladyjaja said...

apesal lawak sangat nih... da cam owg gile ak sengih sowg2.. ki3

uwmaisarah said...

hahaha, sakit perut, adoyaii :D
suka suka ^^,

Liyana Zahim said...

Hahahahahahaah.. Ckgu klaka ar bes lau tak kompem tdo!

Bella Bell said...

hahhahhaha.. ok.. gelak guling2 sudah...


errr.. kalau saya bawak adik- adik saya naik motor memang kena duduk rapat2 sebab sekali bawak sampai 2 orang adik.. campur saya 3 orang.. hahahha!!~




^^

Bella Bell said...

hahhahhaha.. ok.. gelak guling2 sudah...


errr.. kalau saya bawak adik- adik saya naik motor memang kena duduk rapat2 sebab sekali bawak sampai 2 orang adik.. campur saya 3 orang.. hahahha!!~




^^

Izyan Masri said...

HAHAHAHAHAHAHA.GILA LAWAK PART AWEK DENGAN MEMBE TU XD

saya bukan tomato said...

hahahahaha !! pelok awek suka la . ;p

nizamsani said...

weeee~

sifu im said...

oh..memonggek la ni kan??


t free, join g.a aku ngn ila k

moon said...

uit..br nak amek lesen ke der...huhu

izzad b* said...

nie ambk kesempatan nie!mesti main2 break2 kan!ahahah

A retarded kitty said...

kekeke. sedap tu

ENCIK TIKUS said...

huyoooo bestnya baca pengalaman orang amek lesen motor.. kahkahkah..

nub said...

kihkih. naisss, kasi rapat2

KimiCnoL said...

jangan pegang2..hehe ;p

Anonymous said...

Wow, awesome blog structure! How long have you been blogging for?
you made running a blog glance easy. The entire glance of your web site
is magnificent, let alone the content!

Also visit my blog: Keep Reading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...